Wypromuj swoją firmę, dzięki autorskiemu blogowi firmowemu!

Data dodania: 23.01.2018


Czy wiedziałeś o tym, jak skuteczną formą prezentacji informacji o firmie, jest jej blog firmowy? Przekazuje on treści, które są zdefiniowane dla konkretnej grupy docelowej i jest elementem content marketingu. Nie jest on bez związku z działaniami, pozwalającymi potencjalnemu klientowi na samodzielne odnalezienie twojej oferty. Sam widzisz, że warto przynajmniej przemyśleć założenie bloga firmowego i naprawdę sporo zainwestować w wyprodukowanie autorskich treści tekstowych.

Projektowanie stron Szczecin

Dlaczego koniecznie powinieneś pomyśleć o zaprojektowaniu prężnie działającego bloga firmowego? Jest to korzystne rozwiązanie w sytuacji, kiedy posiadasz własny sklep internetowy. Polecamy ten element komunikacji z odbiorcami, ponieważ dodatkowo jest on zupełnie nienachalną formą promocji. To proste – jeżeli twój potencjalny klient będzie chciał wejścia na bloga, to bez większych problemów na niego trafi, a następnie doceni fakt, że nie zarzuciłeś go mnóstwem komunikatów reklamowych, które są tak irytujące dla wielu z nas. Mowa tu oczywiście o często wykorzystywanych okienkach typu pop-up, które wcale nie tak łatwo da się zamknąć. Czasami krzyżyk odpowiedzialny za to po prostu ucieka przed myszką, może być również zastosowane ograniczenie czasowe, kiedy możliwość zamknięcia reklamy pojawi się dopiero po upływie kilku sekund. Czy to nie jest denerwujące? Kto chciałby korzystać z takich portali?

Zastanawiasz się na jakie treści postawić? Przede wszystkim powinny być one jak najbardziej tożsame z twoimi usługami lub produktami, które sprzedajesz. Przykładowo – jeżeli twoja strona internetowa sprzedaje samochody lub części do samochodów, na swoim blogu powinieneś publikować treści poradnikowe, odnośnie ekonomicznej jazdy autem, albo też sposoby na bezpieczną jazdę zimą. Dzięki temu osoby, które wejdą na bloga pozyskają dodatkowe informacje odnośnie motoryzacji – jest to dla nich wartość dodana. Tworząc tego typy treści poradnikowe, warto przywoływać w tekstach produkty znajdujące się w twojej ofercie, bądź też zaproponować na nie atrakcyjną promocję. Tego typu strategia marketingowa nie jest obca naprawdę wielu branżom – stwarza ona okazję do naturalnego zaangażowania klienta i zainspirowania go do dokonania zakupu.

Jeżeli chciałbyś znaleźć się raczej na początku wyników wyszukiwania Google, a nie na szarym końcu, powinieneś wiedzieć, że Google lubi sklepy internetowe, które naprawdę przykładają się do tworzenia treści, wyróżniającej się wartościowym contentem, a także spójnością i regularnością publikacji. To właśnie powoduje, że twój sklep internetowy zostanie automatycznie pozycjonowany w wyszukiwarce i podniesie twoje wyniki sprzedażowe! Przekonaj się, że warto!

Pozycjonowanie stron internetowych Szczecin